Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Коломийський ЦОК переходить на дистанційне обслуговування

Дата публікації: 22-08-2020 о 11:14, останнє оновлення: 31-08-2020 о 09:40
Усі новини

З 25 серпня центр обслуговування клієнтів «Прикарпатенерготрейду» в місті Коломиї переходить в режим дистанційної роботи.

Рішення прийняли у зв’язку з високим рівнем поширення Covid-19 у регіоні та «червоним» рівнем епідеміологічної небезпеки в самому місті. Тому Коломийський ЦОК тимчасово призупиняє свою традиційну роботу заради безпеки клієнтів та працівників. Як тільки ситуація стабілізується, особистий прийом споживачів відновиться з дотриманням всіх карантинних норм.

А поки підтримку з питань електропостачання можна отримати через:

  • Персональний кабінет
  • Viber: (050) 010 77 13 (текстові повідомлення) (понеділок-четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні);
  • телефон та електронна пошта центру обслуговування: (03433) 5-01-46, (03433) 5-01-40info.kol@pret.com.ua (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні);
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні);
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
  • сторінка «Прикарпатенеготрейду» в мережі Facebook

Дякуємо за розуміння, нам важлива ваша безпека!