Інформація про способи направлення звернень до постачальника
Усне звернення:
- Кол-центр за номерами телефонів: 067 50 40 200; 066 50 40 200; (0342) 78-00-10
- При особистому прийомі посадових осіб Товариства;
- Центр розгляду скарг за номером телефону: (0342) 59 64 00
Письмове звернення:
- Надсилання листів за допомогою засобів поштового зв’язку адреса: 76607 (лише для споживачів ІФ ЦОК), 76019 (Для всіх споживачів), м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна 4-Б;
- Особиста передача при відвідуванні одного з підрозділів Товариства (ЦОК);
- Надсилання звернення на електронні адреси Товариства info@pret.com.ua та compl@pret.com.ua засобами електронної пошти;
- Надсилання повідомлень за допомогою персонального кабінету споживача Ввійти - ПрЕТ
- Надсилання повідомлень за допомогою форми зворотного зв’язку на сайті Товариства www.pret.com.ua
- Надсилання повідомлень в соціальній мережі Facebook на сторінці Товариства https://www.facebook.com/share/1BcKFpSoFE/?mibextid=wwXIfr
- Надсилання повідомлень на чат-бот на Viber https://cutt.ly/PretViberBot;
- Надсилання повідомлень за допомогою мобільного додатка «Енергетика Онлайн».