Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Звернутися до постачальника

Інформація про способи направлення звернень до постачальника

Усне звернення:

  • Кол-центр за номерами телефонів: 067 50 40 200; 066 50 40 200; (0342) 78-00-10
  • При особистому прийомі посадових осіб Товариства;
  • Центр розгляду скарг за номером телефону: (0342) 59 64 00

Письмове звернення:

  • Надсилання листів за допомогою засобів поштового зв’язку адреса: 76607 (лише для споживачів ІФ ЦОК), 76019 (Для всіх споживачів), м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна 4-Б;
  • Особиста передача при відвідуванні одного з підрозділів Товариства (ЦОК);
  • Надсилання звернення на електронні адреси Товариства info@pret.com.ua та compl@pret.com.ua засобами електронної пошти;
  • Надсилання повідомлень за допомогою персонального кабінету споживача Ввійти - ПрЕТ
  • Надсилання повідомлень за допомогою форми зворотного зв’язку на сайті Товариства www.pret.com.ua
  • Надсилання повідомлень в соціальній мережі Facebook на сторінці Товариства https://www.facebook.com/share/1BcKFpSoFE/?mibextid=wwXIfr
  • Надсилання повідомлень на  чат-бот на Viber https://cutt.ly/PretViberBot;
  • Надсилання повідомлень за допомогою мобільного додатка «Енергетика Онлайн».

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян

Постачальник звертає увагу громадян, що письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні (зверненні, яке направлено на офіційну електронну адресу) також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного при надсиланні електронного звернення не вимагається.